Pierwszy w Polsce Showroom Italogy

Mam przyjemność poinformować, że już wkrótce na Polskim rynku mody zagości włoska marka ITALogY. W dniu 24 marca 2017 r.  o godzinie 18:00 przy ul. Więckowskiego 3 w Łodzi otworzymy pierwszy w Polsce showroom ITALogY.

Uroczystość otwarcia uświetnią pokaz mody i tańca, ekskluzywny koncert zespołu BeMy, performance City Boom Boom i DJ Kwazar oraz wyśmienita kolacja dla przyjaciół ITALogY w restauracji Gronowalski.

Filozofia marki
ITALogY to marka odzieżowa produkowana w samym sercu słonecznej Toskanii. Kolekcje marki, w stylu high street fashion, tętnią życiem i pozytywną energią. Twórcy ITALogY czerpią garściami ze wszystkiego, co im się podoba. Odważnie łączą kontrastowe wzory, zestawiają ze sobą nieoczywiste materiały i faktury, sięgają po przyciągające uwagę detale. Bo lubią przełamywać schematy, wyprzedzać trendy i nieustannie zaskakiwać. Ideologią ITALogY jest szczerość i autentyczność. Stawiają na ludzi wiernych sobie, lubiących się śmiać, ceniących sobie wolność. Tych, którzy chcą wyrażać się bez ograniczeń, a przede wszystkim - żyć w zgodzie ze sobą. Te wartości wyraźnie odzwierciedlone są w kolekcjach ITALogY. Źródłem inspiracji dla ITALogY jest światło, etniczne wzory, ludzie na ulicy, moda vintage, styl gypsy ale i uniformy; to co codzienne obok tego, co wyjątkowe. Eklektyzm i oryginalność to domena ITALogY. Kolekcje pełne są ciekawych materiałów i tkanin, eksperymentują z kolorem, przyciągają wzrok. Jednak w jednym aspekcie ITALogY pozostaje bezwarunkowo konserwatywne – w zachowaniu najwyższej jakości wykonania każdej pojedynczej sztuki odzieży. Pod tym względem – tradycja najlepszych wzorców mody włoskiej – zobowiązuje. Kreatorzy ITALogY przywiązują uwagę go najmniejszego szczegółu.

Każdy ścieg, haft czy guzik naszywany jest ręcznie, z najwyższą starannością. Bo cenią sobie swoich odbiorców i kochają to, co robią. Kochają też zwierzęta, dlatego w produkcji używają tylko ekoskóry i ekofuter. Właśnie ITALogY zaczyna ekscytującą przygodę w Polsce, podejmując nowe inspirujące wyzwanie. Wchodzi, żeby zamieszać, zwrócić na siebie uwagę i, bez podchodów, zapełnić miejsce, które dawno prosiło się o kogoś wyjątkowego. italogy.pl

Jak to się wszystko zaczęło...
Już jako 11-latek Ricardo Cortopassi, pod czujnym okiem mamy krawcowej, przerabiał szkolny mundurek, aby lepiej wyrażał jego osobowość. Mimo tych pierwszych prób, nic nie wskazywało na to, że Ricardo zwiąże się z modą na całe życie. Dopiero dzięki muzyce i zbyt wysokiemu wzrostowi Ricarda, w 2014 r. świat ujrzał pełną fantazji, luzu i ekspresji markę ITALogY. 17-letni Ricardo Cortopassi, wypatrzony w paryskim barze podczas swego muzycznego występu, z dania na dzień rozpoczął przygodę z modelingiem.
Trafił przed obiektyw aparatu oraz na przymiarki. Na wybiegu się „nie mieścił” - jego włosko-brazylijskie geny obdarzyły go posągową wręcz wysokością. Dzięki temu, jako fitting model, od podszewki (sic!) poznawał proces produkcji, specyfikę i właściwości tkanin, obserwował i uczył się kunsztu od mistrzów krawiectwa. Pod wpływem tej praktycznej szkoły, mieszkania w różnych zakątkach świata oraz obserwowania mody ulicy pod wieloma szerokościami geograficznymi, Ricardo szybko doszedł do wniosku, że czas połączyć najwyższą jakość wykonania charakterystyczną dla włoskiej mody, z nowym duchem ubierania się. Zainspirowany stylem vintage, żywą modą ulicy oraz cyganerią stworzył ITALogY – markę, której inauguracja na polskim rynku odbędzie się 24 marca 2017 r.

Wiosenna kolekcja ITALogY

Wiosenna kolekcja dla kobiet i mężczyzn ITALogY 2017 to ucieleśnienie ducha wolności. Czerpiąca garściami z hippisowskiego ruchu przełomu lat 60/70, w nowoczesny sposób reinterpretuje buntowniczy spirit, dodając mu rockowego pazura. W damskiej odsłonie, odważne łączenie stylów: wojskowego z printami kwiatowymi, skóry z pastelowymi kolorami, jeansu z wzorami etnicznymi czy cekinowych aplikacji z płótnem w kolorze moro, sprawia, że granice ekspresji zostają zniesione. W kolekcji pojawią się wariacje na temat ramoneski, bluz i kurtek w oryginalnym, eklektycznym wydaniu łamiącym utarte schematy łączenia materiałów i motywów. Kroje spodni oscylować będą między jeansami typu boyfriend, bojówkami moro z jaskrawymi lampasami, aż po styl capri i kuloty - szerokie spodnie do połowy łydki, w prążki bądź paski. Mężczyźni wybierać będą mogli spośród taliowanych koszul bez kołnierzyka, wojskowych kurtek o sportowym sznycie czy spodni przed kostkę w jednolite, nieoczywiste wzory. W tym sezonie będzie wyraziście i bezkompromisowo, ale jednocześnie radośnie i swobodnie. Kolekcję przenikają też echa stylu gypsy, a to wszystko sprawia, że w proponowanych zestawach odnajdzie się nie tylko młodzież, ale i osoby dorosłe, które zachowały młodzieńczą energię i pragną podkreślić swój indywidualizm.